Dan-seminaari

Dan-seminaarin aiheena on tällä kertaa nopeus. Päivän aikana pureudumme siihen, millaista nopeutta taekwondossa tarvitaan, miten sitä voi kehittää ja ylläpitää.

Nopeuteen meidät perehdyttää valmentaja Tiia Hautala, joka on entinen yleisurheilun moniottelija ja on toiminut fysiikkavalmentajana mm. Mira Potkoselle. Tiia ohjaa meille harjoituksen, jossa käydään yleisesti läpi nopeuden kehittämistä ja valmentamista. Lisäksi Tiia johdattaa meitä aiheeseen luennon myötä.

Taekwondo-osioissa käydään läpi sekä ottelun nopeusharjoittelua että liikesarjojen nopeusharjoittelua. Miten ne eroavat vai eroavatko ja mitä nopeuden lajia kannattaa painottaa kummassakin kilpailumuodossa?

Dan-seminaari on suunnattu 2. kup - dan-arvoisille harrastajille, ohjaajille ja valmentajille, jotka haluavat kehittää omaa osaamistaan.

Seminaarin hinta on 79 euroa ja se sisältää lounaan. Päivällisen klo 17 jälkeen voi ostaa lisätuotteissa (11 euroa).

Majoitusvaihtoehtoja voi kysyä suoraan Varalasta: info@varala.fi , p. 03-2631 111

Ilmoittautuminen viimeistään 4.10.2024 Suomisportin kautta: https://www.suomisport.fi/events/5e8525cd-d7c6-421f-a9ea-ce23dca00ca0

Lisätiedot:
Tiiu Tuomi