Kahden Dispatch Masterin leiri

Helmikuussa erinomaista palautetta kerännyt Kahden Dispatch Masterin leiri tulee taas! Tule harjoittelemaan taekwondoa monipuolisesti kahden Kukkiwonin lähettämän Dispatch Masterin johdolla!

Jung Hyun Cho (8. dan) on jo monelle tuttu oltuaan Suomessa Kukkiwonin taekwondolähettiläänä muutaman vuoden ajan. Vastaavassa tehtävässä pitkän uran Etelä-Afrikassa tehnyt Cho on tällä hetkellä Suomessa paitsi levittämässä taekwondoa, myös ottelun maajoukkuevalmentaja ja Los Angelesin olympialaisiin tähtäävän projektin päävalmentaja.

Young Hun Jung (5. dan) on Virossa vastaavassa Kukkiwonin taekwondolähettilään tehtävässä. Ennen taekwondolähettilään tehtäväänsä hän on mm. esiintynyt Kukkiwonin näytösjoukkueessa.

Leiri sopii kaikille vähintään keltavöisille (8. kup) noin 10-vuotiaasta ylöspäin.

Paikka:
Tikkurilan Urheilutalo, Läntinen Valkoisenlähteentie 5, 01300 Vantaa
Salin alustana on muovimatto.

Aikataulu:
10.30 - 12.00 Harjoitus 1
12.00 - 13.30 Lounastauko
13.30 - 14.45 Harjoitus 2
14.45 - 15.00 Tauko
15.00 - 16.00 Harjoitus 3
16.00 - 16.15 Tauko
16.15 - 17.30 Harjoitus 4

Leirin hinta: 40 €

Ilmoittautuminen Suomisportin kautta lauantaihin 26.10.2024 klo 20.00 mennessä: https://www.suomisport.fi/events/aa7ad35a-9be4-4238-9450-f13a4f1b81c7

Leiripaikalla järjestetään myös liiton sääntömääräinen syyskokous klo 13.00 alkaen. Virallisille kokousedustajille leiri on ilmainen, ja heidän ilmoittautumisensa leirille tapahtuu kokoukseen ilmoittautumisen yhteydessä erillisellä linkillä.

Leiripaikalla on kahvila.

Harjoitusten tarkempi sisältö täydentyy pian.

Jung Hyun Cho (vas.) ja Young Hun Jung