Ottelun maajoukkueleiri

Lokakuun ottelumaajoukkueen leiri järjestetään Tallinnassa, Virossa yhdessä Viron Taekwondoliiton kanssa lauantaista sunnuntaihin 19.-20.10.2024.

Leiripaikkana toimii Sõle Sports Center, Sõle 40a, 10317 Tallinna, Viro. Leirin tarkempi aikataulu julkaistaan myöhemmin, mutta se sovitetaan suomalaisten yhteismatkaan sopivaksi.

Tällä ilmoittautumislinkillä ilmoittaudut itse leirin lisäksi yhteiseen matkavaraukseen laivamatkoista ja hotellimajoituksesta. Itse leiristä ei peritä osallistumismaksua, vaan ainoastaan matkoista. Huoltajille ja muulle matkaseuralle maksuun lisätään 20 € matkavarauslisä, urheilijoilta ja valmentajilta sitä ei peritä.

Majoitukset varataan Go Hotel Shnellistä, jossa hinnat (sis. aamupala) ovat seuraavat:
1hh 66 €/yö
2hh 70 €/yö (eli 35 €/hlö/yö)

Laivamatkat Eckerö Linelta varataan seuraavasti:
Lauantai 19.10.2024 Helsinki-Tallinna 09.00-11.15
Sunnuntai 20.10.2024 Tallinna-Helsinki 18.30-21.00
Laivamatkan hinta riippuu hieman matkustajamäärästä, mutta se tulee olemaan 50-55 €/hlö.

HUOM! Erilliset ilmoittautumislinkit yhteisellä matkavarauksella (laivamatka+hotelli) ja pelkästään leirille ilmoittautuville.

Yhteinen matkavaraus, ilmoittautuminen Suomisportin kautta maanantaihin 30.9.2024 klo 23.59 mennessä: https://www.suomisport.fi/events/048c3a88-f43d-4a4b-a9a1-d6f904604bc2

Pelkkä leiri (omat matkajärjestelyt), ilmoittautuminen Suomisportin kautta sunnuntaihin 13.10.2024 klo 23.59 mennessä: https://www.suomisport.fi/events/fb200f40-9376-469a-a068-3e2b5fd15ba5

Kuva: Miika Järvinen