Budoleiri pidettiin hienossa säässä Tampereella!

13.6.2011

Taekwondon leiriläiset Varalan kivillä.

Aikido-, Taido- ja Taekwondoliittojen järjestämä Suuri Budoleiri järjestettiin jo 13. kerran Tampereella, Varalan Urheiluopistolla. Säät suosivat tänä vuonna leiriä oikein kunnolla, sillä Tampere kylpi helteessä koko viikonlopun. Taekwondon osalta leiriläisiä oli tänä vuonna 54, koko leirin vahvuus oli 166.

Perjantaina taekwondon pääohjaajat Krista Mäkinen 4.dan ja Roosa Närhi 2.dan ohjasivat kaksi lajiharjoitusta, joissa treenattiin mm. oma liikesarja. Liikesarja esitetään vuoden 2012 Taekwondo Festivaaleilla, joten muistakaan harjoitella sitä ahkerasti ja opettaa se muillekin seurassanne! Taekwondon apuohjaajina toimivat Jenna Aalto ja Jari Tattari.

Lauantain lajiharjoituksen jälkeen päästiin käymään Särkänniemessä hurvittelemassa. Huvipuistossa vierähtikin aikaa monta tuntia ja päät pyörällä palasimme Varalaan treenaamaan. Lajikokeiluissa päästiin kokeilemaan kaikkia leirin lajeja: aikidoa, taidoa ja taekwondoa lajien ohjaajien johdolla. Palohälytyksen vuoksi iltaohjelma pääsi alkamaan vasta hieman myöhässä, mutta kungfu kiinnosti silti kaikkia katsojia, jopa niin paljon, että suurin osa halusi kokeillakin sitä!

Sunnuntaina pidettiin yksi lajiharjoitus, jaettiin leiridiplomit, otettiin leirikuva ja syömisen jälkeen oli jo aika lähteä kotiin. Leiri oli monien mielestä liian lyhyt ja kavereita jäi ikävä. Onneksi ensi vuonna päästään leirille taas!

Kiitos kaikille leiriläisille, ohjaajille ja leirituristeille! Leiri oli mahtava kokemus varmasti meille kaikille =)!

Terveisin, Tiiu

Ps. Kuvia tulossa leirin sivuille osoitteeseen: www.suuribudoleiri.net

Leirin ohjaajat: Jenna Aalto, Roosa Närhi, Krista Mäkinen, Jari Tattari ja liiton puolesta Tiiu Tuomi