Erikoistekniikka- ja voimamurskauskilpailut 3.2.2018 Kirkkonummella

9.1.2018

Suomen Taekwondoliitto ry ja ITF Taekwon-Do liitto ry järjestävät yhteiset SM-kilpailut. WT Taekwondossa käydään ottelun alle 21-vuotiaiden SM-kilpailut. ITF Taekwon-Do:ssa käydään liikesarjojen, ottelun, erikoistekniikoiden ja voimamurskauksen SM-kilpailut. Erikoistekniikoiden ja voimamurskauksen avoimiin sarjoihin voivat osallistua myös WT-tyylin taekwondoinit.

Aika: lauantai 3.2.2018 klo 13.30

Paikka: Kirkkonummen väestönsuojan monitoimihalli, Kirkkotallintie 6 Kirkkonummi

Erikoistekniikoissa ja voimamurskauksessa järjestetään avoimet sarjat mehille ja naisille, johon voivat osallistua ITF Taekwon-Do kilpailijoiden lisäksi WT Taekwondo kilpailijat.

Huom! U21 SM-kilpailuihin osallistuvat saavat osallistua ilman erillistä
maksua.

Ilmoittautuminen on mahdollista kilpailupäivän aamuun asti.

Ohessa kilpailukutsu sekä ITF Taekwon-Do liiton kilpailusäännöt.

Alle 21-vuotiaiden SM-kilpailun kutsu julkaistaan ja TPSS aukaistaan lähipäivinä!