GAL/GOL-lisenssien uusiminen

1.12.2016

Jatkossa GAL/GOL-lisenssit saa aina vain vuodeksi kerrallaan, mutta aikaisemmin hankitut useamman vuoden lisenssit ovat voimassa siihen asti kuin ne on alun perin maksettu. Eli jos lisenssissäsi lukee, että se on voimassa 31.12.2018 asti, se on voimassa 31.12.2018 asti.

Global Licence (GAL, GOL, GEL) siirtyy vuoden 2017 alussa uuteen järjestelmään nimeltä Simply Compete. Uudessa järjestelmässä jokainen lisenssinhaltija hoitaa uusimiset ja maksamiset suoraan järjestelmän kautta. WTF kuitenkin lähettää lisenssikortit liiton toimistolle, josta ne lähetetään edelleen seuroihin.

Jatkossa kortteihin ei tule vuosilukuja, joten korttia ei vuoden 2017 alun jälkeen pitäisi tarvita uusia, ellei vanha kortti katoa. Lisenssi ostetaan jatkossa aina vuodeksi eteenpäin, ja se maksaa 30 €. Uudesta kortista joutuu maksamaan 5 €.

WTF ei ole vielä saanut Simply Competea valmiiksi, joten loppuvuoden 2016 ajan lisenssin voi vielä tilata Suomen Taekwondoliiton kautta. Ensimmäinen tilaus lähtee perjantaina 2.12., viimeinen tilaus torstaina 15.12. Tilaukset laskutetaan seuroilta ja niihin lisätään 5 €:n käsittelykulu lisenssiä kohti.

Tilauslomakkeeseen pääset seuraavalla linkillä: http://www.suomentaekwondoliitto.fi/harrastajille/gal-gol-lisenssi/global-licence-tilauslomake/