Haku: ottelun aikuisten, junioreiden ja kadettien päävalmentaja

28.2.2014

Suomen Taekwondoliitto ry asettaa avoimeen hakuun ottelun aikuisten, junioreiden ja kadettien päävalmentajan tehtävät.

Yksi henkilö voi hakea kaikkien ikäryhmien päävalmentajaksi.

Vapaamuotoiset hakemukset ansioluettelo mukaan lukien pyydetään toimittamaan 15.3.2014 mennessä sähköpostilla: president(@)taekwondo.fi

Hakemuksesta tulee ilmetä hakijan näkemys Suomen Taekwondoliiton maajoukkuetoiminnan nykytilasta sekä lyhyesti visio toiminnan tilasta tulevaisuudessa. Hakemuksessa tulee mainita hakeeko hakija yhden vai useamman ikäryhmän päävalmentajan paikkaa.

Tehtävät pyritään käynnistämään 1.4.2014 lukien. Päävalmentajien tehtävien pituus on olympiadin mittainen (päättyy Rion 2016 Olympialaisiin).

Valitun aikuisten päävalmentajan ensimmäinen tehtävä tulee olemaan EM-kilpailut 1.-5.5.2014 Azerbaijanissa.

Lisätietoja liiton Puheenjohtaja Iiro Suorelalta: p.040 140 6248, president(@)taekwondo.fi