HAKU - Suomen Taekwondoliitto ry:n toiminnanjohtaja

29.3.2019

Nykyisen Toiminnanjohtajan siirtyessä toisiin tehtäviin, Suomen Taekwondoliitto hakee vakituiseen työsuhteeseen toiminnanjohtajaa. Tehtäviisi kuuluu mm. liiton hallinnon johtaminen, toimihenkilöiden esimiestehtävät, toiminnan ja talouden suunnittelu yhdessä liiton hallituksen kanssa, liiton viestintä, erilaisten hakemusten laatiminen ja niiden raportointi, hallituksen kokousten valmistelu ja kokoussihteerinä toimiminen, jäsenpalveluiden ja liiton markkinoinnin kehittäminen, suhdetoiminta sekä kotimainen ja kansainvälinen sidosryhmäyhteistyö.

Toivomme sinulta tehtävään soveltuvaa koulutusta tai muulla tavalla osoitettua osaamista, sekä urheilu- ja järjestömaailman tuntemusta. Tehtävän menestyksellinen hoitaminen edellyttää taekwondokentän tuntemusta sekä suomen ja englannin kielen hyvää taitoa.

Työn aloitus viimeistään 1.5.2019

Työaika on 37,5 tuntia viikossa

Toimipaikka: Sporttitalo, Valimotie 10, Helsinki

Hakemukset

Työhakemukset palkkatoiveineen lähetetään sähköpostitse 10.4.2019 mennessä Taekwondoliiton hallituksen puheenjohtajalle president@taekwondo.fi ja liiton osoitteeseen office@taekwondo.fi. Liitäthän mukaan myös ansioluettelosi.

Lisätietoja tehtävästä antaa Toiminnanjohtaja Laura Ojanen, p. 0400 519 531, laura.ojanen@taekwondo.fi

Suomen Taekwondoliitto

Liitto toimii 73 taekwondoseuran ja yli 6000 harrastajan kansallisena katto-organisaationa, joka vastaa lajin yhteyksistä erilaisiin sidosryhmiin. Keskeisimmät sidosryhmät ovat World Taekwondo (WT), World Taekwondo Europe (WTE), Kukkiwon, Suomen Olympiakomitea, Suomen Paralympiakomitea, Opetus- ja kulttuuriministeriö, Puolustusvoimat, urheiluakatemiat, Kilpa- ja huippu-urheilun tutkimuskeskus sekä Suomen urheilun eettinen keskus SUEK.

Liitto ylläpitää ja kehittää taekwondon juniori-, harrastus- sekä kilpa- ja huippu-urheilutoimintaa Suomessa.