Hallituksen kokoustiedote 4/2022

11.4.2022

Suomen Taekwondoliiton hallituksen kokous 4/2022 pidettiin Teams-yhteydellä keskiviikkona 6.4.2022.

Kokouksen aluksi Suomen Olympiakomitean varapuheenjohtaja Susanna Rahkamo kertoi liiton hallitukselle Olympiakomitean tilanteesta.

Tiedoksi:

• Lisenssitilanne 5.4.2022: 767 lisenssiä (vertailu 5.4.2021: 600 lisenssiä, kasvua 27,8 %). Vakuutustilanne 5.4.2022: 345 vakuutusta (vertailu 5.4.2021: 249 vakuutusta).
  • Kesätyöhakemuksia tullut jo 14. Hakuaika päättyy 17.4.
  • Ulkoisen auditoinnin valmistumisen tavoiteaikataulu on toukokuun loppuun mennessä.
  • TET-harjoittelija liiton toimistolla 9.-12.5. ja Liikuntamaa-messuilla 13.5.
  • Valiokuntaesittelyssä liikesarjatuomarivaliokunta ja ottelutuomarivaliokunta.
  • Hallituksen nähtävillä valiokuntien pöytäkirjoja: liikesarjatuomarivaliokunta 2/2022, liikesarjavaliokunta 2/2022 ja 3/2022, harrastevaliokunta 2/2022. Lisäksi ottelusääntöjä täydentävät määräykset 2022, ottelukilpailujärjestäjän muistilista 2022, murskauskilpailun säännöt 4.4.2022 ja murskaustyöryhmän suunnitelumateriaaleja. (Materiaalit)

Päätöksiä:

1. Perustettiin työryhmä Jenni Pohjonen, Janne Puputti ja Tatu Iivanainen miettimään keinoja lisenssimyynnin lisäämiseksi.
  2. Tästä eteenpäin Kukkiwonin dan-/poom-sertifikaatteja haetaan vain voimassa olevan Taekwondolisenssin haltijoille.
  3. Järjestetään hallituksen pitkä kokouspäivä lauantaina 11.6. pääkaupunkiseudulla.
  4. Päätettiin esittää Olympiakomitealle Universiadijoukkueeksi seuraavaa: Christian Kamphuis (liikesarjat, miesten yksilösarja), Linda Räkköläinen (liikesarjat, naisten yksilösarja ja parit), Frans Salmi (liikesarjat, parit) ja Essi Labart (valmentaja).
  5. Nimettiin ottelun aikuisten EM-kilpailuun Manchesteriin, Isoon-Britanniaan 19.-22.5.2022 joukkueeksi Ida Tammila (-46 kg), Jenna Ylönen (-49 kg), Helmi Härkönen (-57 kg), Jasmin Manninen (-63 kg) ja Niko Saarinen (-63 kg) sekä valmentajiksi Jarkko Mäkinen ja Roosa Närhi.
  6. Keskusteltiin pääkaupunkiseudun yhteisestä otteluvalmennuksesta ja liiton tavoitteista.

Hallituksen seuraava kokous järjestetään 4.5.2022.