Hallitus tiedottaa - järjestäytymiskokouksen päätöksiä

14.3.2019

Suomen Taekwondoliitolle valittiin uusi puheenjohtaja sekä hallituskokoonpano viiime lauantaina ylimääräisessä yleiskokouksessa 9.3.2019 Tampereella.

Uusi hallituskokoonpano 9.3.2019 lukien on: Kari Sirviö (pj.), Ari Lindroos, Harri Tiihonen, Jenni Pohjonen, Juha Nieminen, Jukka Marin, Miika Korpela, Minna Saario, Roosa Närhi, Sauli Glad, Tuija Soini-Jalonen

Kokouspäätöksistä tiedotetaan jatkossa suoraan seuroille sekä uutisena liiton etusivulla viimeistään kokousta seuraavana päivänä.

Hallituksen järjestäytymiskokous pidettiin ke 13.3.2019 Sporttitalolla. Hallitus oli koolla täysimääräisenä.

1.     Hallituksen järjestäytyminen

·         1. varapj Minna Saario

·         2. varapj Sauli Glad

Sovittiin, että hallituksen jäsenet osallistuvat valiokuntatyöskentelyyn; vastuutukset määritetään seuraavassa kokouksessa. Myös muut hallituksen vastuualueet määritetään seuraavassa kokouksessa.

2.     Hallitustyöskentelyn periaatteiden läpikäynti mm. pelisäännöt, esteellisyys-/jääviystilanteet, vuosikello

3.     Voimassaolevien sopimusten läpikäynti

4.     Käynnissä olevien projektien läpikäynti:

1.     Tokio 2020

2.     TKD-brändin rakentaminen

3.     seurojen some-koulutukset

4.     koulutusuudistus

5.     kilpailuhallintajärjestelmän kehittäminen

6.     liiton 40-vuotisjuhlavuosi; juhlatilaisuus 26.10.

5.     Vahvistettiin talousarvion käyttösuunnitelma.

STKDL hallituksen seuraava kokous 17.4. klo 18.00 Sporttitalolla.