Hallitus tiedottaa - kokous 2/2020

13.3.2020

Hallituksen kokous 2/2020 pidettiin keskiviikkona 26.2.2020. Yksi jäsen puuttui kokoonpanosta.

Tiedoksi:

-          Lisenssitilanne 25.1.2020: 1133 lisenssiä (vertailu 25.1.2019: 1082 lisenssiä, kasvua 4,7 %). Vakuutustilanne 25.1.2020: 557 vakuutusta (vertailu 25.1.2019: 572 vakuutusta).

-          Dispatch Master -tilanne: Kukkiwon odottaa Etelä-Korean urheiluministeriöltä kommentteja yhteistyösopimuksestamme.

-          SM-viikon taekwondo-TV-lähetyksellä keskimäärin 159 000 katsojaa, yhteensä tavoitti 348 000 katsojaa. Yle Areenassa lähetystä katsottu noin 6800 kertaa.

-          OKM myönsi yleisavustusta 176 000 €.

-          Urheiluyhteisön vastuullisuusohjelma 2021-2024 saatu valmiiksi.

-          Sporttitalon siivoustoimittaja vaihdetaan.

-          WT:n otteluvalmentajakurssi myönnetty Suomelle 13.-14.6.2020. Valiokuntien ja seurojen puheenjohtajien teemapäivää joudutaan siirtämään tämän takia.

-          World Taekwondo myöntänyt Jenni Pohjoselle ja Christian Hagmanille International Poomsae Referee 3rd Class -oikeudet 12.2.2020.

Päätöksiä:

1. Täydennettiin harrastevaliokuntaa Tea Runnakko-Laitisella.
  2. Hyväksyttiin KampSport-fighters Taekwondo ry rf liiton jäseneksi.
  3. Päivitettiin liiton antidopingsuunnitelmaa 2020 SUEKilta saatujen kommenttien mukaisesti.
  4. Päätettiin järjestää sääntömääräinen kevätkokous Helsingissä torstaina 23.4.2020 klo 18.30 alkaen.
  5. Hyväksyttiin tilinpäätös kevätkokoukselle esitettäväksi.
  6. Päätettiin tukea Olympiakarsintajoukkuetta maksamalla normaalin kilpailumaksun lisäksi korotettu kilpailumaksu, jos urheilija haluaa majoittua muuhun kuin viralliseen hotelliin. Lisäksi maksetaan valmentajien Jesús Ramal ja Jarkko Mäkinen matkat kokonaisuudessaan sekä Teemu Heinolle ylimääräinen valmentajakortti.
  7. Mukautettiin käyttösuunnitelma OKM:n ja HUY:n tuet huomioiden. Päätettiin muuttaa Junioriharrastajan opas maksulliseksi erillisen hinnaston mukaan. Oppaan ei ole tarkoitus olla varainhankintatuote, vaan hinnalla katetaan tuotanto- ja toimituskustannukset.
  8. Keskusteltiin strategiasta 2021-2024 ja sääntömuutoksista.

Hallituksen seuraava kokous järjestetään keskiviikkona 25.3.2020.