Hallitus tiedottaa - kokous 5/2019

17.4.2019

Hallituksen kokous 5/2019 pidettiin keskiviikkona 17.4.2019 Sporttitalolla. Hallitus oli koolla täysimääräisenä.

Tiedoksi:

- Liiton historian ensimmäinen kouluttajakoulutus osana koulutusuudistusta toteutettiin Talvisuurleirin yhteydessä maaliskuussa.
- Toiminnanjohtaja Laura Ojanen irtisanoutunut 21.3.2019. Uuden toiminnanjohtajan haku avattu 29.3.2019 ja ilmoitettu päättyväksi 10.4.2019.
- Kevätkokouksen kutsu julkaistu ja lähetetty sähköisesti seuroille 1.4.2019.
- Ottelutuomari Ari Lindroos tuomaroi Manchesterin MM-kisoissa 15.-19.5.2019.
- Ottelutuomarit Shurooq Bajelan ja Kari Sirviö osallistuvat Tokion Paralympiavalintaleirille.
- Seuraava ottelutuomarikoulutus 4.5.2019 TU11 salilla Konalassa.

Päätöksiä:

1. Valittiin STKDL ry:n uudeksi toiminnanjohtajaksi 29.4. lukien Tatu Iivanainen. Laajempi uutinen luettavissa TÄSTÄ.
  2. Vahvistettiin ja allekirjoitettiin vuoden 2018 tilinpäätös.
  3. Vahvistettiin hallituksen esitys STKDL vuoden 2018 vuosikertomuksesta.
  4. Hallituksen vastuutukset ja tehtävät (osana valiokuntia):
    • Kari Sirviö: kansainvälinen toiminta, henkilöstön ja valiokuntien puheenjohtajia koskevien laskujen hyväksyntä (puheenjohtaja)
    • Minna Saario: tiedotusvastaava, harrastevaliokunta (1. varapuheenjohtaja)
    • Sauli Glad: otteluvaliokunta, ottelutoiminnan laskujen hyväksyntä (2. varapuheenjohtaja)
    • Ari Lindroos: talous, järjestöhallinnon laskujen hyväksyntä, ottelutuomarivaliokunta
    • Jenni Pohjonen: liikesarjatuomarivaliokunta, liikesarjatoiminnan laskujen hyväksyntä, liikesarjavaliokuntatyöryhmä
    • Harri Tiihonen: some-vastaava
    • Roosa Närhi: koulutustoiminta, liikesarjavaliokuntatyöryhmä
    • Jukka Marin: seurat
    • Juha Nieminen: seurat
    • Tuija Soini-Jalonen: liikesarjavaliokuntatyöryhmä, 40-vuotisjuhlatapahtuma
    • Miika Korpela: valmennuskeskuksen yhteyshenkilö
  5. Harrastevaliokunnan pöytäkirjat 2/2019 ja 3/2019 hallituksen nähtävillä.
  6. Nimettiin liikesarjavaliokunnan perustamiseksi työryhmä: Jenni Pohjonen, Roosa Närhi, Tuija Soini-Jalonen.
  7. Käsiteltiin liikesarjojen päävalmentajan Marco Halosen eroilmoitus. Liikesarjavaliokunta ryhtyy valmistelemaan uuden päävalmentaja rekrytointia.
  8. Vahvistettiin stipendit liikesarjojen EM-mitalien johdosta STKDL stipendihinnaston mukaisesti.
  9. Hallitus kiitti toiminnanjohtaja Laura Ojasta ansiokkaasta työstä liiton palveluksessa sekä toivottaa onnea ja menestystä uudessa työssä. Jatkossa Laura on mukana liiton toiminnassa vapaaehtoistyössä.

STKDL hallituksen seuraavat kokoukset: ke 22.5. (tarvittaessa) ja ke 28.8.2019

ms/170419