Harrastusvaliokuntaan tarvitaan tekijöitä

14.2.2012

Harjoitteletko taekwondoa ei-kilpailullisin tavoittein?

Koetko Taekwondoliiton harrastustoiminnassa olevan kehitetttävää?

Tule Harrastusvaliokunnan jäseneksi ja pääset vaikuttamaan yhteisiin asioihin aitiopaikalta. Lue alta lisää Harrastusvaliokunnan toiminnasta ja ota yhteyttä helmikuun aikana office@taekwondo.fi! Erityisesti Itä-Suomen alueen seuroista toivotaan yhtä tai mielellään useampaa edustajaa mukaan toimintaan!

-------

Suomen Taekwondoliiton Harrastusvaliokunta on yksi viidestä valiokunnasta, jotka vastaavat liiton operationaalisesta toiminnasta. Harrastusvaliokunta koordinoi ja kehittää taekwondon harraste- ja terveysliikuntaa valtakunnallisesti. Tärkeimmät tavoitteet ovat taekwondon edistäminen kuntoliikuntana sekä harraste- ja terveysliikunnan näkökulmista lähtevä leiri- ja kilpailutoiminta. Myös laadukas seuratoiminta sekä seurojen välinen alueellinen yhteistyö kuuluvat Harrastusvaliokunnan vastuualueeseen.

Perinteisesti Harrastusvaliokunnan alaisuudessa on toteutettu seuraavanlaisia tapahtumia:

SUURLEIRIT

Vuosittain kotimainen Talvisuurleiri ja kesällä kansainvälinen Taekwondo-festivaali.

ALUELEIRIT

Usean seuran yhteinen yksipäiväinen leiri, jossa matkustus- ja majoituskulut pysyvät minimaalisina.

MUSTAVÖISTEN LEIRIT

Lajin konkareiden vuosittainen tapaamispaikka, jossa vaihdetaan kuulumisia ja treenataan leppoisassa hengessä.

MUUT LEIRIT

Harrastusvaliokunta voi järjestää myös muita leirejä, kuten erilaisia teemaleirejä tai tietylle vyöasteelle suunnattuja leirejä.

SEURAVIERAILUT

Harrastusvaliokunnan jäsenet voivat vierailla seuroissa kertomassa uusista suunnitelmista ja kuulemassa seurojen toiveista liiton harrastustoimintaa kohtaan.

------

Harrastusvaliokunta järjestäytyy uudelleen puheenjohtajan paikkaa myöden maaliskuussa 2012 - nyt on oikea aika astua mukaan toimintaan!