Hinnan korotuksia liiton palveluissa alkaen 1.1.2015

9.1.2015

Vuoden 2015 alusta astuu voimaan seuraavia hinnan muutoksia:

Laskutuslisä liiton lähettämissä laskuissa nousee neljästä (4) eurosta seitsemään (7) euroon. Jatkossakin pyritään siihen, että seuralle tulevassa laskussa olisi useampi tapahtuma, jolloin laskutuslisän osuus laskusta ei olisi suuri.
Laskutuslisää ei tulla lisäämään Tapahtumanhallinnan (Tapu) kautta tulostettaviin laskuihin ja siksi pyrimme kasvattamaan tapu-tapahtumien määrää vuositasolla.

Liiton kautta tehtävistä ulkomaan matka-, majoitus- tai muista matkustusvarauksista peritään kahdenkymmenen (20) euron suuruinen korvaus jokaista henkilöä ja tapahtumaa kohden. Korvausta ei peritä edustusjoukkueilta, joukkueenjohtajilta, tuomareilta eikä valmentajilta.

Lisätietoja uusista korvauksista antaa nuorisovastaava Tiiu Tuomi p. 0400 602756