Huippu-urheilupäivä

19.4.2010

Olympiakomitean urheilijavaliokunta, jossa muun muassa taekwondon olympiaedustaja Teemu Heino on jäsenenä, järjestää ensimmäistä kertaa kaikille lajeilla yhteisen huippu-urheilijanpäivän 19.5.2010.

Päivän aikana SLU-talolla tapahtuu kaikkea hyödyllistä ja mukavaa, kohdataan muita huippu-urheilijoita, kuullaan mielenkiintoisia tarinoita, opiskellaan tärkeitä urataitoja, jne.

Taekwondoliiton huippu-urheilijoiden lisäksi myös valmentajat ja muut tukiryhmät ovat lämpimästi tervetulleita tutustumaan päivän tapahtumiin.

Ilmoittaudu heti TÄÄLLÄ. Sivuilla myös lisätietoa urheilijoille suunnatusta ideakisasta, jossa voi voittaa tonnin!

Päivän aikataulu:

11.30 Keittolounas tarjolla urheilijatorilla
12.00 Avaus ja www.huippu-urheilija.fi –sivuston julkistaminen, Urheilijavaliokunnan
puheenjohtaja, purjehtija Sari Multala
12.10 Vancouver 2010 –Olympiamitalistien pinssien jako
12.20 Suomalainen voittaa aina, Veikkauksen puheenvuoro
12.30 Respect 3 –kirjan Ajatuksia, esimerkkejä ja ideoita urheilijoiden urataitojen kehittämiseksi julkistaminen, Erkki Alaja, Pähkinä Oy
12.45 360 huippu-urheilijan päivää, hiihtosuunnistaja Matti Keskinarkaus
13-18 Torilla tavataan!
13-15 Teemaklinikat
1) Miten teen hyvää sponsorointiyhteistyötä? Jari Elo, Suomen Olympiakomitea
2) Miksi juuri minä olen se oikea? Anna Heiramo ja Heidi Hulkkonen, Adecco
3) Media – Mörkö vai mahdollisuus? Toimittaja, viestintäkonsultti Laura Lehtonen
4) Rahat riittämään! Urheilijan taloudesta, oikeustieteiden maisteri Arttu Lappi
15.30 Mitä urheilu-uran jälkeen? Uransa jo päättäneet urheilijat kertovat siviiliurastaan.
Mukana Christina Forssell, Juha Hirvi, Markku Niinimäki ja Jarkko Wiss
16.00 Round Table: Sanoista teoiksi – Mitä on huippu-urheilijan arvostus ja mistä se syntyy?
Keskustelemassa urheilijoita sekä opetusministeriön, Olympiakomitean ja lajiliittojen edustajia.
16.45 Suomalainen voittaa aina –ideakilpailun finaali ja 1000 euron stipendin luovutus voittajalle
17.30 Vapaata seurustelua, ideoita ja aloitteita kahvien merkeissä
18.00 Päätös