Iisalmen Taekwondosta Taekwondoliiton 8. Sinettiseura!

26.11.2012

Kuvassa juniorivaliokunnan puheenjohtaja Petteri Kauppinen, Iisalmen seurasta Jari Kanninen, Simo Jokinen ja Seppo Karppinen sekä Iisalmen kaupungin vapaa-aikajohtaja Pekka Partanen ja hallintosihteeri Anne Korhonen.

Iisalmen Taekwondosta tuli Taekwondoliiton 8. Sinettiseura, kun seura vastaanotti Sinetin lauantaina 24.11.2012 Iisalmessa.

Sinetti on merkkinä seuran laadukkaasta juniorityöstä, jota seura on jatkanut useiden vuosien ajan. Seuran toimintaa kävivät arvioimassa toukokuussa 2012 liiton nuorisovastaava Tiiu Tuomi ja Pohjois-Savon Liikunnan aluekehittäjä Anne Kekäläinen. Lisätietoja Sinettiseuratoiminnasta liiton sivuilla ja Nuoren Suomen sivuilla.

Lauantain tapahtumassa Taekwondoliiton juniorivaliokunnan puheenjohtaja Petteri Kauppinen luovutti seuralle Sinetin salin seinälle laitettavaksi. Sinetin vastaanottivat seuran puolesta puheenjohtaja Jari Kanninen, Simo Jokinen ja Seppo Karppinen.

Onnea Iisalmen seuralle!