Jäseneksi harrastevaliokuntaan?

4.12.2018

Taekwondoliiton harrastevaliokunta on valiokunta, joka toimii Taekwondoliiton harrastuskentällä järjestäen tapahtumia (leirejä, koulutuksia, seminaareja jne.) harrastajille. Valiokunta kaipaa uusia ideoita ja ajatuksia toimintansa parantamiseksi.

Onko Sinulla ideoita ja ajatuksia siitä, millaista toimintaa Taekwondoliiton tulisi järjestää harrastajille? Onko sinulla myös tahtoa ja aikaa toteuttaa ajatuksia ja tehdä työtä lajin eteen?

Jos, niin tule jäseneksi harrastevaliokuntaan! Toimikausi on vuosi kerrallaan ja kokouksiin osallistumisesta maksetaan kilometrikorvaus (ei kokouspalkkioita).

Valiokunta pyytää esityksiä uusista jäsenistä joko heiltä itseltään, tai seuran kautta valiokunnan sihteerille Tiiu Tuomelle sähköpostitse: tiiu.tuomi@taekwondo.fi mielellään joulukuun aikana.