Juniorien ja Kadettien maajoukkuekatsastus 3.10.2013 Turku

22.9.2013

Seuraavat juniorien MM-kilpailut käydään 26.-29.3.2014 Taiwanissa. Joukkueeseen voivat pyrkiä 1999-1997 syntyneet tytöt ja pojat.

Ensimmäiset kadettien MM-kilpailut käydään vuonna 2014 Azerbaijanissa. Joukkueeseen voivat pyrkiä 2000-2002 syntyneet tytöt ja pojat.

Suomen Taekwondoliitto järjestää näihin arvokilpailuihin liittyen Juniorien ja Kadettien yhteisen maajoukkuekatsastuksen torstaina 3.10.2013 Turussa liiton valmennuskeskuksessa.  Tilaisuuden tarkoituksena on kartoittaa potentiaaliset ehdokkaat ja muodostaa nuorten maajoukkueryhmä.

Tilaisuuteen ovat tervetulleita urheilijoiden lisäksi myös henkilökohtaiset tai seuravalmentajat sekä vanhemmat.

Asusteena voi olla mikä tahansa liikunnallinen asu. Omat suojat ja e-sukat mukaan!
Tilaisuuden toteutuksesta vastaavat Jarkko Mäkinen, Eero Viinikainen ja Sauli Glad.

Lue oheinen PDF-kutsu ja ilmoittaudu mukaan syyskuun aikana sähköpostilla:
jarkkomail@gmail.com