Juniorileiri 24.2.2013 Rajamäellä

28.1.2013

Vuoden ensimmäinen juniorileiri järjestetään Nurmijärven Rajamäellä 24.2.2013 yhteistyössä Taekwondoliiton alaisten ITF-seurojen kanssa. Leirille ovat tervetulleita kaiken ikäiset, harjoituksia on sekä juniori-ikäisille että vanhemmalle taekwondoväelle.

Leiriläisiä liikuttavat Laura Nipuli 3.dan, Tiina Junnilainen 2.dan ja Janne Hiltunen 1.dan ja mukana heiluu myös liiton puolesta nuorisovastaava Tiiu Tuomi. Ohjelmassa on mukavia ja hikisiä harjoituksia, joissa voit ylittää itsesi yhä uudestaan ja uudestaan!

Leirin hintaan (30 euroa) sisältyy uiminen n 200 m päässä sijaitsevassa uimahallissa. (Huom! uimahalliin ei ole järjestetty valvontaa järjestävien seurojen puolesta, joten uimaan omalla vastuulla ja omien ohjaajien tai vanhempien valvonnassa.)

Ilmoittautuminen mielellään kootusti seuroittain Tiiulle joko sähköpostitse tai puhelimitse 09 3481 2505.