Junioriohjaajakoulutus 1

Suomen Aikido-, Taekwondo- , Taido- ja ITF Taekwon-don yhteinen

I-tason JUNIORIOHJAAJAKOULUTUS

28-29.3. ja 25.-26.4. Tampereella Nääshallissa

Junioriohjaajakoulutus jakautuu neljään erilliseen koulutuspäivään, joista kolme ensimmäistä on kaikille yhteisiä osioita ja viimeinen, 4. päivä on lajiosio. Koulutus on hyvin käytännönläheinen.

Yleisen osion kouluttajana toimii Jarkko Tuominen, 2.dan, aikido ja taekwondon lajipäivän kouluttajana toimii Lauri Vainio, 4.dan.

Sisältö:

- lasten liikunnan ja urheilun perusteet

- yleinen liikuntakasvatus

- lasten kehitysvaiheet

- perusliikkumisen ohjaaminen

- eri fyysisten ominaisuuksien ohjaaminen

- harjoitussuunnitelman laatiminen

- pelejä ja leikkejä

- taito-ominaisuuksien harjoittaminen

- budolajeille tyypilliset urheiluvammat ja niiden ensiapu

- lajiosa

Aika
Koulutus järjestetään 28-29.3. ja 25.-26.4. Tampereella Nääshallissa.

Koulutus alkaa lauantaina 28.3.2009 klo 10.00. Tarkempi aikataulu ja paikat ilmoitetaan osallistujille myöhemmin.

70 euroa sisältäen junioriohjaajan oppaan sekä opetuksen.

Ilmoittautuminen
Sitovat ilmoittautumiset liiton toimistoon (susanna.aulin@taekwondo.fi tai 09-3481 2505) 19.3. mennessä. Ilmoittautumisen yhteydessä on mainittava osallistujien seura, nimi, ikä ja vyöarvo.

Peruutukset on ilmoitettava välittömästi. Osallistumismaksu palautetaan vain hyväksyttävästä syystä kuten sairaus. Tällöin on toimitettava lääkärintodistus liiton toimistoon. Paikkoja on rajoitettu määrä, ilmoittaudu mahdollisimman nopeasti!

Vaatimukset
Voimassaoleva Taekwondoliiton lisenssi

Mukaan
Taekwondopuku, taekwondopassi, muistiinpanovälineet ja omat eväät (koulutukseen ei ole järjestetty ruokailua)