Junioriohjaajaseminaari 26.1.2013 Lahti

11.12.2012

Viime talvena ensimmäistä kertaa järjestetty suurta suosiota saavuttanut seminaari saa jatkoa!

Päivän aikana kokoonnutaan ennenkaikkea käytännön äärelle ja täytetään ohjaajan omaa työkalupakkia. Aiheina WorkShopeissa: välineharjoittelu, kehonhallinta ja eettiset tilanteet.

Lisäksi seminaarissa järjestetään käytännön "Leikkikenttä", jossa leikitään erilaisia liikunnallisia leikkejä 2 tuntia. Leikkikenttää varten ilmoittautumisten yhteydessä kerätään kultakin osallistujalta kaksi kamppailullista leikkiä, joita salillanne leikitään eniten. Kohderyhmän ikä? Ryhmäkoko? Kesto? Mitä ominaisuutta kehitetään?

Päivään ovat tervetulleita kaikki Suomen Aikido-, Karate-, Taido, ITF Taekwon-Do- ja Taekwondoliittojen seuroissa junioritoimintaa ohjaavat ja ohjaamisesta kiinnostuneet.

Päivän kesto klo 10-17.
Hinta 20 euroa, sis. materiaalin, kahvin ja lounaan.
Ilmoittautuminen 14.1.2013 mennessä täällä.
Kukin liitto laskuttaa oman lajinsa osallistumismaksut.