Kadettileiri 26.4. Lahdessa

9.4.2014

Tervetuloa kadettileirille Lahteen 26.4.!
Leiri järjestetään Kamppailuareenalla (Suurmäenkatu 5, Lahti) ja sen järjestävät yhteistyössä Tae Kwon Do Lahti ja Suomen Taekwondoliitto.

Leiri on suunnattu jo kadetti-ikäisille sekä alle kadetti-ikäisille, kilpailemisesta kiinnostuneille lapsille ja heidän vanhemmilleen. Leirillä pääsee harjoittelemaan sekä ottelua että liikesarjaa itsekin kilpailevien ohjaajien ohjauksessa. Ottelua ohjaa Pauli Raivio ja liikesarjaa Essi Labart.

Vanhemmille suunnatussa ohjelmassa Tero Kuorikoski Päijät-Hämeen Urheiluakatemiasta puhuu vanhemmille lasten harjoittelusta, sen ohjelmoinnista sekä ylikunnosta. Taekwondoliiton nuorisovastaava Tiiu Tuomi puhuu ruokavalion ja levon merkityksestä.

Leirin hinta on lapsilta 35,00 ja vanhemmilta/valmentajilta 7,00 (hinta sisältää ruokailun paikan päällä). Ilmoitathan ilmoittautumisen yhteydessä mahdollisen erikoisruokavalion!

Ilmoittautuminen 21.4. mennessä täällä.
HUOM! Mikäli ilmoittautuminen linkin kautta ei onnistu, sen voi tehdä myös laittamalla sähköpostia Tiiulle (yhteystiedot alla).

Lisätietoja leiristä antaa Tiiu Tuomi, p. 0400602756