Kamppailija Ei Kiusaa -hanke hakee hanketyöntekijää

3.2.2014

Tervetuloa hienoon tiimiin!

Kamppailulajien yhteinen tahto on, että kamppailu-urheilun harrastaja ei kiusaa ketään. Ei harjoituksissa, ei koulussa, ei vapaa-ajalla. Kamppailija ei Kiusaa -hankkeessa luodaan käytännön helppoja työkaluja kiusaamisen ehkäisyyn. Kamppailija on kaikkien kaveri ja huomioi kiusaamistilanteisiin, jos sellaisia havaitsee. Kamppailulajit hakevat yhteistyössä Valo, Valtakunnallisen liikunta- ja urheiluorganisaatio ry:n kanssa hankkeeseen työntekijää.

Hanketyöntekijän tehtävänä on yhdessä ohjaustyöryhmän kanssa toteuttaa hanketta.

- Luoda ja toteuttaa hankkeeseen liittyvää materiaalia seurojen käyttöön

- Lisätä aiheen tunnettuutta muun muassa sosiaalisessa mediassa, tiedotusvälineissä ja tapahtumissa

- Toimia aktiivisesti yhteistyössä eri tahojen kanssa

- Vastata tulosten ja vaikuttavuuden raportoinnista

Hankkeen kesto on 12 kuukautta. Työn alkaminen sovitaan erikseen. Työpaikan täyttämisen edellytyksenä on, että Opetus- ja kulttuuriministeriö myöntää varat kampanjaan.

Työsuhde on määräaikainen ja solmitaan Valon kanssa. Henkilön työn johtamisesta vastaa Kamppailija ei kiusaa -hanke.

Pääasiallinen toimipiste: Valo-talo, Radiokatu 20, 00240 Helsinki.

Työssä noudatetaan urheilujärjestöjä koskevaa työehtosopimusta.

Hakijalta edellytetään tietoteknisiä perusvalmiuksia ja sosiaalisen median osaamista. Katsomme eduksi jos olet työskennellyt liikunta-alalla tai tehnyt vapaaehtoistyötä seuratoiminnassa. Kamppailulajien tuntemus on hyödyksi.

Lisätietoja tehtävästä antaa Sanna Laine, 040 359 3097, ke 5.2. ja ma 10.2. klo 9-15.

Vapaamuotoiset hakemukset palkkatoivomuksineen pyydetään lähettämään 15.2.2014 mennessä sähköpostilla osoitteeseen: snl.laine@kolumbus.fi.

Tarkemmat tiedot hankkeesta: http://www.facebook.com/kamppailijaeikiusaa