Kamppailija Ei Kiusaa! Seminaari 4.10. ja kiertue alkaa

17.9.2015

Kamppailulajien yhteinen tahto on että kamppailu-urheilun harrastaja ei kiusaa ketään koskaan. Ei harjoituksissa, ei koulussa, ei vapaa-ajalla. Kamppailija on kaikkien kaveri ja puuttuu kiusaamistilanteisiin, jos sellaisia havaitsee.

Kamppailija Ei Kiusaa -nettisivut on avautuneet osoitteessa www.kamppailijaeikiusaa.fi. Sivuilla on perustietoa kampanjasta, kiusaamisen ehkäisyn materiaaleista, Kamppailija ei kiusaa-tuotteista ja muuta ajankohtaista tietoa.

Kamppailija Ei Kiusaa-hankkeen maakuntakiertue starttaa Turusta syyskuun lopussa. Taekwondoliiton jäsenseuroja on jo hienosti ilmoittautunut mukaan, mutta lisää vielä mahtuu! Tarkista kiertueaikataulu nettisivuilta ja tule kokemaan ja kuulemaan miten voit ehkäistä kiusaamista omassa seurassasi.

Yhdessä #kiusaamistavastaan -seminaari on etenkin pääkaupunkiseudun seura- ja liittotoimijoille suunnattu avoin tapahtuma, joka järjestetään Helsingissä, Valo-talolla sunnuntaina 4.10.2015 klo 10 - 15. Seminaarissa pureudutaan kiusaamiseen ilmiöinä, sen ennaltaehkäisyyn ja kiusaamistilanteisiin puuttumiseen. Puhujina on asiantuntijoita Mannerheimin Lastensuojeliliitosta, Vertaissovittelufoorumista, Folkhälsanista ja Nuorisotutkimusseurasta. Seminaarin hinta on 10 euroa ja se sisältää kahvitarjoilun. Katso lisätietoa liitteenä olevasta kutsusta ja tule mukaan!