Kamppailulajien yhteinen II-tason valmentajakoulutus, kevät 2018

28.11.2017

Kamppailulajien yhteinen II-tason valmentajakoulutus järjestetään keväällä 2018 Pajulahdessa, Nastolassa. Koulutus rakentuu neljästä yhteisestä osasta sekä jokaisen lajin omasta lajiosasta. Koulutusta suositellaan niille, jotka haluavat kehittyä valmentajana ja ovat innostuneita ohjaamaan oman lajinsa harjoituksia. Koulutus sopii hyvin myös kilpaurheilijalle oman urheilu-uran kehittämiseksi.

Koulutuksen sisältö:

• Oppiminen, opettaminen, arviointi ja palaute
  • Harjoittelun rytmittäminen ja järki mukana valmennuksessa
  • Fyysinen valmennus 1 ja 2
  • Lajiosa

Koulutuksen hinta 1050€ sisältää:

• 15 päivää urheiluopistolla
  • Majoituksen ja ruokailut
  • Kaikille yhteiset osat sekä lajiosan
  • VK-kustannuksen Laatua käytännön valmennukseen -kirjan sekä muun koulutus-materiaalin
  • Laadukkaan opetuksen - kouluttajina eri alojen asiantuntijat

Vaatimuksena koulutukseen pääsylle on suoritettu I-taso (tai vastaavat tiedot) sekä vähintään kahden vuoden ohjauskokemus.

Ilmoittautuminen tehdään 28.1.2018 mennessä Karateliiton kautta osoitteessa: http://www.karateliitto.fi/koulutus/ilmoittaudu-koulutuksiin/