Kamppailulajien yhteinen junioriohjaajaseminaari 4.2.2017 Lahdessa

11.1.2017

Tervetuloa kamppailulajien yhteiseen junioriohjaajaseminaariin Lahteen lauantaina 4.2.2017 klo 10 - 17!

Mistä on kysymys?
Kyseessä on avoin seminaari kamppailulajien ohjaajille ja ohjauksesta kiinnostuneille.

Päivän tavoite
Tavoitteena on lisätä ohjaajien osaamista, antaa konkreettisia työkaluja ohjaamiseen ja edistää verkottumista ja tiedonkulkua kamppailuohjaajien välillä.

Mitä luvassa?
Luvassa mukava yhteinen toiminnallinen päivä. Päivän aikana saat vertaistukea, vaihdat ajatuksia ja osaamista muiden ohjaajien kanssa, opit uusia asioita ja hikoilet toiminnan tiimellyksessä.

Päivän aikana keskitytään mm. Olympiakomitean JUMP IN –toimintamalliin ja kamppailulajien yhteisen II-tason junioriohjaajakoulutuksen mallikkaisiin lopputöihin. Tänä vuonna workshopeissa selvitetään myös mitä on lasten kehonpainoharjoittelu, kuinka toimia, kun junioriharjoituksissa tapahtuu ensiapua vaativa tilanne ja pereh-dytään lasten ja nuorten liikkuvuusharjoitteluun. Yhteisessä osiossa aiheena on kamppailulliset kisailut eli —missä kaikessa voidaankaan ottaa toisesta mittaa ilman, että tarvitsee osata vielä oikeita kilpailulajeja. Ilmoittautumisen yhteydessä jokaiselta osallistujalta pyydetään kertomaan vähintään yksi kisailu, jotta saadaan kerättyä hyviä ideoita ja käyttökelpoisia vinkkejä osallistujille erilaisista kisailuista.

Päivän sujumisesta vastaavat Petteri Luukkainen (judo) ja Tiiu Tuomi (taekwondo). Asiantuntijoina mukana menossa mm. Johanna Koppinen (omt-erikoistuva fysioterapeutti), jonka aiheena on lasten liikkuvuusharjoittelu.

Päivän hinta on 35 euroa (sisältäen kahvit ja lounaan Isku-Areenalla).

Ilmoittautuminen tehdään täällä 29.1.2017 mennessä.

Katso lisätiedot liitteenä olevasta kutsusta ja tule mukaan!
Lisätietoja: Tiiu Tuomi, p. 0400602756