Kamppailulajien yhteinen Tähtiseuraseminaari 1.-2.11.2019, Helsinki

16.9.2019

Kamppailulajit järjestävät yhteisen Tähtiseuraseminaarin Helsingissä 1.-2.11.2019.

Seminaarin aiheina on seuran toimintaympäristö ja sen muuttuminen, aikuisten Tähtiseurakriteerit ja ajankohtaiset asiat. Tapaamisen tärkeänä antina on myös verkostoituminen taekwondoseurojen ja muiden kamppailulajien seurojen kanssa sekä tutustuminen muiden seurojen toimintaan.

Taekwondoliiton seuroista seminaariin kutsutaan nykyiset Tähtiseurat sekä Tähtiseuraksi lähiaikoina aikovat seurat. Liitto maksaa yhden osallistujan/Tähtiseura ja mukaan saa tulla kaksi osallistujaa/kutsuttu seura.

Mikäli Sinun seurasi on hakeutumassa Tähtiseuraksi ja seminaariin osallistuminen olisi Teille hyödyllistä, niin ole yhteydessä Taekwondoliiton seurakehittäjään Tiiu Tuomeen: tiiu.tuomi@taekwondo.fi tai p. 0400602756.

Liitteenä tarkempi aikataulu ja ilmoittautumisohjeet.