Kansainvälinen Taekwondo-päivä 4.9.2013 – kampanjakilpailu

8.8.2013

WTF:n nimeämää Kansainvälistä Taekwondo-päivää on vietetty 4. syyskuuta vuodesta 2006 lähtien. Taekwondon kotimaassa Etelä-Koreassa Taekwondo-päivää vietetään suurin juhlallisuuksin näytöskilpailujen, musiikkiesitysten sekä ilotulitusten kera.

Suomen Taekwondoliitto haastaa jäsenseurat järjestämään Taekwondo-tapahtumia omilla paikkakunnillaan Kansainvälisenä Taekwondo-päivänä! Tempauksien ideana on esitellä lajia ja tuoda Taekwondo tutuksi paikallisesti.

Tapahtuma voi olla mikä tahansa Taekwondo-aiheinen tempaus, näytös ym. tapahtuma. Paras tempaus palkitaan 200€:n suuruisella Pro Dobokin lahjakortilla! Arviointi suoritetaan tapahtumasta toimitetun kuva- ja/tai videokuvamateriaalin perusteella. Kerätkää siis tempauksesta visuaalista materiaalia ja toimittakaa tuotokset liittoon 11.9.2013 mennessä. Kuvat ja videoleikkeet julkaistaan liiton internet- ja Facebook-sivuilla!

Voittaja julistetaan perjantaina 13.9.2013. Materiaalia voi toimittaa sähköisesti office@taekwondo.fi tai esim. muistitikulle tallennettuna postilla Suomen Taekwondoliitto ry, Radiokatu 20 00093 VALO.

Kaikki mukaan juhlimaan Taekwondo-päivää tekemään lajia tunnetuksi!