Kansainvälisen Taekwondo-päivän kilpailun satoa

13.9.2013

Kansainvälistä Taekwondo-päivää vietettiin 4.9.2013. Suomen Taekwondoliitto haastoi jäsen seurat järjestämään tempauksia ja tekemään Taekwondoa tunnetuksi.

Kilpailuun osallistui kolme seuraa:

Budokwai Taekwondo: Seuran showryhmä järjesti näytöksen uusille ja vanhoille harrastajille. Shown jälkeen aloittelijat pääsivät kokeilemaan potkuja itsekkin.

Budokwain videokooste ihailtavissa TÄÄLTÄ.

Malmin Taekwondo: Seuran showryhmä järjesti kolmella eri koululla näytökset koulupäivän aikana. Lisäksi seura ohjasi esittelutunnin yhdelle koulurymälle. Tempauksilla tavoitettiin 700 oppilasta. Tapahtumiin oli kutsuttu paikallislehden toimittaja tekemään juttua Taekwondosta ja seurasta. Malmin Taekwondo aikoo jatkaa Taekwondo-päivän teemaa syyskuun aikana järjetämällä useita kouluesittelyjä.

Malmin Taekwondon videokoosto ihailtavissa TÄÄLTÄ.

Hwarang Taekwondo Nurmijärvi: Seura järjesti kaksi kouluesittelyä ala- ja ylä-kouluille sekä näytöksen uusille harrastajille.

Kilpailun voittajaksi valittiin Malmin Taekwondo!

Malmin Taekwondon tempaukset tavoittivat useita potentiaalisia harrastajia. Ajatus viedä näytökset kouluille on koulupäivän aikana on innovatiivinen.

Suomen Taekwondoliitto palkitsee voittajan kamppailuvarustetoimittajan 200€:n lahjakortilla. Onnittelut voittajaseuralle ja iso kiitos kaikille osallistujille!

Kansainvälistä Taekwondo-päivää vietetään taas ensi vuonna 4.9. Lisää päivämäärä kalenteriin, otetaan tempauksesta perinne!