Kauden 2018 lisenssit myyntiin 1.12.2017

29.11.2017

Kauden 2018 lisenssit ja lisenssivakuutukset tulevat myyntiin 1.12.2017.

1. Lasten lisenssi ja vakuutus 1.1.2006 tai myöhemmin syntyneille

Lisenssin hinta on 22 euroa ja OP Vakuutuksen tapaturmavakuutuksen 15 euroa.
Lasten lisenssi ja vakuutus kattavat sekä WT- että ITF-tyylisuunnan kilpailu- ja harrastustoiminnan.

2. Nuorten lisenssi vakuutus 1.1.1999 - 31.12.2005 syntyneille

Lisenssin hinta on 40 euroa ja OP Vakuutuksen tapaturmavakuutuksen 74 euroa.
Nuorten lisenssi ja vakuutus kattavat sekä WT- että ITF-tyylisuunnan kilpailu- ja harrastustoiminnan.

3. Aikuisten lisessi ja vakuutus 31.12.1998 tai aikaisemmin syntyneille

Lisenssin hinta on 66 euroa ja OP Vakuutuksen tapaturmavakuutuksen 165 euroa.
Aikuisten lisenssi ja vakuutus kattavat sekä WT- että ITF-tyylisuunnan kilpailu- ja harrastustoiminnan.

4. Kertalisenssi

Lisenssin hinta on 42 euroa ja OP Vakuutuksen tapaturmavakuutuksen 30 euroa.
Kertalisenssi ja vakuutus kattavat sekä WT- että ITF-tyylisuunnan kilpailu- ja harrastustoiminnan.
Tämä lisenssi on tarkoitettu kertaluontoiseen Suomen Taekwondoliiton tapahtumaan osallistumiseen (kilpailut, leirit, ym.). Lisenssi on voimassa vain yhden, erikseen nimetyn, tapahtuman yhteydessä. Lisenssiin ei kuulu Taekwondo-lehden vuosikertaa. Kertalisenssi on voimassa 10 päivää maksuhetkestä eteenpäin.

5. Kannatuslisenssi

Hinta 32 euroa.
Tämä lisenssi on tarkoitettu esimerkiksi taekwondoa harjoittelevien perheenjäsenille tai muille, jotka haluavat tukea Taekwondoliiton toimintaa. Lisenssi sisältää kannatusjäsenkortin lisäksi myös Taekwondo-lehden tilauksen kotiin postitettuna.

Lisenssit ja vakuutukset ostetaan tämän vuoden tapaan Suomisport.fi -palvelussa. Lisenssin ja vakuutuksen osto on mahdollista tehdä myös Suomisport-appsin kautta. Appsin saa ladattua Android-puhelimille Play-kaupasta ja iPhonelle App Storesta.

Lue lisää!