Kiinnostavia tehtäviä tarjolla Taekwondoliitossa

7.6.2010

NUORISOTOIMINNAN PROJEKTITYÖNTEKIJÄ
Suomen Taekwondoliitto on hakemassa tukea "Nuorten työllistäminen veikkausvoittovaroilla" -hankkeesta. Jos tukea myönnetään, niin Taekwondoliitto palkkaa asetetut EHDOT täyttävän henkilön kehittämään taekwondon osuutta Your Move -hankkeessa sekä kehittämään liiton muuta nuorisotoimintaa. Tehtävä alkaa todennäköisesti loppukesällä. Taekwondoliitto asettaa tehtävän avoimeen hakuun. Vapaamuotoinen hakemus tulee lähettää 9.6.2010 mennessä.

OTTELUTOIMINNAN VASTUUVALMENTAJIA
Taekwondoliitto uudistaa ottelutoiminnan valmennusjärjestelmää. Kaikkia nykyisiä ja uusia seuraavista vastuuvalmentajan tehtävästä kiinnostuneita henkilöitä pyydetään lähettämään vapaamuotoinen hakemus liiton toimistoon 18.6. mennessä:

• alle 14-vuotaiden vastuuvalmentaja
  • alle 18-vuotiaiden vastuuvalmentaja
  • alle 21-vuotiaiden vastuuvalmentaja
  • aikuisten vastuuvalmentaja
  • huippuryhmän (Lontoo 2012) vastuuvalmentaja
  • vammaistaekwondon vastuuvalmentaja

JUNIORIVALIOKUNNAN JÄSENIÄ
Taekwondoliiton Juniorivaliokunta vastaa liiton junioritoiminnasta pikkulapsista aina 18-vuotiaisiin saakka. Toiminta kattaa sekä harrastusluonteisen että kilpailutavoitteisen toiminnan. Valiokunnan tärkein tehtävä on edistää monipuolista junioritoimintaa liiton jäsenseuroissa. Jos olet kiinnostunut Juniorivaliokunnan jäsenyydestä, lähetä vapaamuotoinen hakemuksesi liiton toimistoon 18.6. mennessä.

KAIKKI HAKEMUKSET SÄHKÖPOSTILLA: office(@)taekwondo.fi