KIlpailujärjestäjähaku vuodelle 2025

15.9.2024

Suomen Taekwondoliiton vuoden 2025 kilpailujärjestäjien haku on auki. Hakemukset on jätettävä viimeistään 6.10.2024. Nyt pyritään saamaan kalenteriin vähintään kevään kilpailut, mutta myös syksyn kilpailuja on toivottavaa hakea samalla. Syksyn kilpailuista järjestetään keväällä vielä erillinen haku, mikäli kalenteriin jää tilaa.

Haettavana ovat kaikki ottelu-, liikesarja- ja murskauskilpailut.

Kilpailuissa on mahdollista käydä pelkästään yksi kilpailumuoto tai useampi kilpailumuoto samassa kilpailussa. Kilpailuissa tulee kuitenkin järjestää kaikki kyseisen kilpailumuodon sarjat (liiga/ranking ja harrastajasarjat). Kilpailujen yhteydessä on hyvä tilaisuus järjestää myös leiri.

Haettavana ovat myös SM-kilpailut (ottelu ja liikesarjat), joiden ajankohta on helmi-maaliskuussa. SM-kilpailussa tulee järjestää samassa tapahtumassa sekä ottelu että liikesarjat.

Kilpailuja haetaan vapaamuotoisella hakemuksella, jota tulee toimittaa sähköpostitse 6.10.2024 mennessä liiton toimistolle office@taekwondo.fi.

Hakemuksesta tulee käydä ilmi vähintään seuraavat asiat:

1. Kilpailun nimi, paikka ja toivottu ajankohta sekä mahdollinen vara-ajankohta
  2. Kilpailussa järjestettävät kilpailumuodot
  3. Seuran kilpailusta vastaavan yhteyshenkilön tiedot
  4. Mahdollisuus järjestää avoin leiri kilpailua seuraavana päivänä

Kilpailujärjestäjiä pyydetään huomioimaan liiton kalenterissa jo julkaistut tapahtumat sekä kansainvälinen kilpailukalenteri.

Liiton valiokunnat myöntävät kilpailut hakemusten perusteella.