Kokeile myClub-palvelua kuukausi ilmaiseksi

7.11.2011

Suomen Taekwondoliitto on solminut yhteistyösopimuksen Taikala Oy:n kanssa, jonka myötä myClub-ohjelmisto on liiton jäsenseurojen käytettävissä kuukauden ajan ilmaiseksi. Ohjelmisto tuo apua monipuolisesti seura-arjen rutiineihin ja talouden hallintaan.

MyClub on toiminnanohjauspalvelu, jonka avulla seura hallinnoi jäsenten läsnäoloseurantaa, seuramaksuja, jäsenrekisteriä, tapahtumailmoittautumisia ja jäsentiedotteita. Lisäksi myClub tarjoaa järjestön johdolle kattavia tilastoja ja raportteja seuran toiminnasta.

Seuran jäsen voi myClubin avulla ylläpitää yhteystietojaan, vastaanottaa seuratiedotteita ja -laskuja, ilmoittautua seuran tapahtumiin sekä seurata helposti omaa aktiivisuuttaan.

Järjestelmä on lähtökohtaisesti suunniteltu ja toteutettu tukemaan kamppailulajien seura-arjen pyörittämistä

•       Helpotusta ja hallittavuutta seura-arkeen

•       Seuran talouden parantaminen

•       Käytettävissä ajasta ja paikasta riippumatta

•       Helppo, edullinen ja nopea ottaa käyttöön

Suomen Taekwondoliiton jäsenseuraetu

Yhteistyösopimuksen ansiosta kaikki Suomen Taekwondoliiton jäsenseurat saavat kokeilla palvelua 30 päivän ajan veloituksetta. Lisäksi jäsenseurat saavat -15% alennuksen tilaamistaan myClub-lisäpalveluista (Käyttöönottotuki, Koulutus, ...)

Muista syöttää tilauksen yhteydessä etukoodi: TAEK2012

Suomen Taekwondoliitto suosittelee lämpimästi tutustumaan myClubiin lataamalla esite http://www.myclub.fi/email/myclub_esite.pdf ja vierailemalla palvelun kotisivuilla www.myClub.fi

----------

myClub-käyttäjiltä kerättyä palautetta:

Sami Kiikola, Rauman Taekwondo ry

”Lähetän vain laskun suoraan klikkaamalla muutamaa painiketta ja ohjelma muistuttaa kaikkia valmentajia, sekä myös itse harrastajaa jos lasku on maksamatta”

Pentti Bruun, Helsingin Shukokai Karate ry

”Harjoittelijoiden aktiivisuuden seuranta ja valmennuksen suunnittelu on helpottunut suunnattomasti”

Saku Ohtonen, Porvoo Aikikai ry

”myClub on osoittautunut uskomattoman helpoksi ja käyttäjäystävälliseksi jäsenrekisteriksi”

Mika Holopainen, Tapanilan Erän Ju-jutsu

”Seuramme vastuuhenkilöt ovat kokeneet myClubin käytön helpoksi.  Voimme siis vilpittömästi suositella myClubin käyttöä jokaiselle urheiluseuralle.”