Kolme uutta taekwondo-seuraa

22.1.2009

Taekwondoliitossa jo lähes 70 jäsenseuraa

Taekwondoliiton hallitus hyväksyi kolme uutta taekwondoseuraa liiton jäsenseuroiksi. Kahdessa seurassa harjoitukset ovat jo käynnissä ja kolmannen seurankin toiminta alkaa vuoden 2009 aikana.

Entinen Taekwondoliiton liittoaktiivi Mika Toroi on perustanut Taekwondoliiton pohjoisimman jäsenseuran Kolariin. Seuran nimi on Bukgeuk Kwang Taekwondo.

Lauri Mäkinen on perustanut Tampereelle yhdessä maajoukkueottelija Saina Savagen ja Taekwondoliiton Kilpailuvaliokunnan sihteerin Reijo Vainionpään kanssa uuden seuran. Seuran nimi on Doboksport.

Vuonna 2008 Taekwondoliiton Harrastusvaliokunnan puheenjohtajana toiminut Kim Gylling on aloittamassa taekwondon ohjausta ensimmäistä kertaa Ahvenanmaalla. Hänen perustamansa seuran nimi on Marienhamns Taekwondo Klubb.

Suomen Taekwondoliitto toivottaa uudet seurat lämpimästi tervetulleeksi ja vapauttaa seurat liittymislahjana vuoden 2009 Taekwondoliiton jäsenmaksusta.