Koronavirustilanne ja liiton tapahtumat

24.8.2020

Koronavirustilanteen ajoittain nopean muuttumisen takia liiton tapahtumia saatetaan joutua perumaan lyhyelläkin varoitusajalla.

Mikäli tapahtuma joudutaan perumaan järjestäjän puolesta (ml. viranomaistaholta tuleva peruminen), palautetaan mahdollisesti jo maksetut osallistumismaksut täysimääräisinä osallistumisen maksaneille. Tapahtuman osallistumismaksun Suomisportin maksaneita pyydetään toimittamaan pankkiyhteystietonsa ja Suomisportista saatava maksukuitti mahdollisimman pian tapahtuman perumisen jälkeen sähköpostitse office@taekwondo.fi.

Jos seura on maksanut osallistumismaksun (ns. nippuilmoittautuminen), maksu palautetaan seuralle, ei osallistujalle.

Mikäli osallistuja joutuu perumaan osallistumisensa sairastumisen tai sen epäilyn takia, jo maksettu osallistumismaksu palautetaan täysimääräisenä. Lääkärintodistusta ei korona-aikana vaadita. Maksun palautukseen samat ohjeet kuin järjestäjästä johtuvan perumisen tapauksessa.

Muistakaa, että tapahtumiin ei saa tulla, jos on pieniäkään sairastumisen oireita!