Kysely junioriohjaajille ja -toimijoille!

7.12.2011

Vielä hetki aikaa täyttää kysely ja vaikuttaa tulevaan junioriohjaajakoulutukseen!

Suomen Aikido-, Karate-, Taido, ITF Taekwon-Do- ja Taekwondoliittojen yhteinen lasten ja nuorten toiminnan kehityshanke sai Nuoren Suomen ja Opetus- ja kulttuuriministeriön myöntämää tukea yhteensä 18.000 euroa. Hanke starttasi lokakuun alusta 2011, kun projektityöntekijä Ursula Haapanen aloitti työnsä. Hankkeen tavoitteena on vahvistaa junioriohjaajien koulutuspolkua I-tasolta II-tasolle ja nostaa lasten ja nuorten toiminnan ja toimijoiden arvostusta liitoissa. Hankkeen kesto on 1.10.2011 – 30.5.2012.

Kartoitamme kaikkien liittojen junioriohjaajien ja –toimijoiden toiveita ja tarpeita II-tason koulutuksen suhteen kyselyllä, joka on täytettävissä Suomen Taekwondoliiton sivuilla osoitteessa:

Toivon, että sinulta tai seurasi junioriohjaajalta löytyy aikaa täyttää kysely. Kyselyyn voi vastata ajalla 23.11. – 7.12., eli vastausaikaa on 2 viikkoa. Kiitos jo etukäteen panoksestasi!

Kaikkien vastanneiden (ja sähköpostiosoitteensa jättäneiden) kesken arvotaan 30,- arvoinen lahjakortti kamppailutarvikeliike BudoNordiin.

Hankkeeseen liittyen järjestetään junioriohjaajien seminaari 18.2.2011. Varatkaa päivä jo kalentereistanne. Seminaarin aiheena on lasten ja nuorten toiminta ja sinne odotetaan useita puhujia. Seminaarissa on myös tarkoitus järjestää käytäntöä.

Annan mielelläni lisätietoja hankkeesta ja tulevasta koulutuksesta!

Terveisin,

Tiiu Tuomi