Lasten lisenssimäärät kasvussa

19.5.2010

Suomen Taekwondoliiton lisensseistä 40 % on alle 14-vuotiaiden lasten lisenssejä. Määrä on suurempi kuin koskaan aikaisemmin. Seuroista suurin määrä lasten lisenssejä on Budokwai/Taekwondo Team Turulla, jossa harjoittelee 101 lisenssin omistavaa lasta. Muita suuria Taekwondoliiton junioriseuroja ovat Loviisan Taekwondo (54), Porvoon Taekwondo (51), Tampere Kumgang (48), Lohjan Taekwondo (34) ja Porin Taekwondoseura (32).

Suurin lisenssiseura on Budokwai/Taekwondo Team Turku, jolla on yhteensä 168 Taekwondoliiton lisenssin hankkinutta harrastajaa. Seuraavana lisenssimäärissä ovat Tampere Kumgang (95), Lohjan Taekwondoseura (81), Loviisan Taekwondo Hwang (80), Helsingin Taekwondoseura (75) ja Porvoon Taekwondo (72).