Liikesarjakilpailuiden järjestäjähaku vuodelle 2017

30.11.2016

Suomen Taekwondoliitto järjestää yhdessä seurojen kanssa liikesarjojen ranking-kilpailut, joissa ovat virallisten ranking-sarjojen lisäksi mukana harrastaja- ja ilves-sarjat.

Vuonna 2017 on SM-kilpailuiden lisäksi tarkoitus järjestää kuusi ranking-kilpailua, joista kolme sijoittuu kevätkaudelle ja kolme syyskaudelle. Syyskauden kilpailuista viimeinen on ottelun kanssa yhdessä järjestettävä Liigafinaali.

Liikesarjojen ranking-kilpailut voivat olla myös yhdessä ottelun liigakilpailuiden kanssa. Päällekkäisyyksiä muiden suurten tapahtumien kanssa pyritään välttämään. Ranking-kilpailuiden kanssa samana viikonloppuna pyritään järjestämään avoin liikesarjaleiri.

Mikäli seuranne haluaa järjestää vuonna 2017 liikesarjojen ranking-kilpailun, lähettäkää vapaamuotoinen hakemus sähköpostitse liikesarjojen kilpailukoordinaattorille Vesa Suomalaiselle (yhteystiedot alla). Hakemuksesta tulee käydä ilmi ainakin kilpailun toivottu ajankohta ja mahdollinen varapäivä, seuran kilpailusta vastaavan yhteyshenkilön tiedot, suunniteltu kilpailupaikka ja mahdollisuutenne järjestää avoin liikesarjaleiri kilpailua seuraavana päivänä.

Hakemukset tulee jättää 14.12.2016 mennessä.

Lisätietoja: liikesarjojen kilpailukoordinaattori Vesa Suomalainen, vesasuomalainen@live.fi, 050 553 3790