Liikesarjojen päävalmentajan hakuaikaa jatkettu

14.8.2019

Hakuaikaa jatkettu 31.8.2019 asti. Alkuperäiseen määräpäivään mennessä lähetetyt hakemuksen huomioidaan ilman uutta hakemusta.

Suomen Taekwondoliitto ry hakee uutta liikesarjojen päävalmentajaa. Päävalmentajan toivotaan aloittavan tehtävässään jo tämän syksyn aikana, mutta viimeistään vuoden 2020 alusta.

Päävalmentajan tehtävät:
- liikesarjamaajoukkueen valmennuksen suunnittelu, kehittäminen ja toteuttaminen
- maajoukkuekriteerien kehittäminen ja maajoukkuevalintojen esittäminen liikesarjavaliokunnalle
- maajoukkueen valmentaminen kansainvälisissä kilpailuissa
- sekä mielellään liikesarjatoiminnan kehittäminen kansallisella tasolla yhteistyössä muiden toimijoiden (mm. liikesarjavaliokunta ja liikesarjatuomarivaliokunta) kanssa

Päävalmentajan apuna tulee toimimaan joukkueenjohtaja ja liikesarjavaliokunta.

Hakemukset palkkiotoiveineen pyydetään lähettämään toiminnanjohtajalle sähköpostitse (office@taekwondo.fi) 31.7.2019 mennessä. Hakemuksen liitteenä tulee olla ansioluettelo sekä lyhyt arvio siitä, miten liikesarjojen maajoukkuetta tulisi kehittää.

Huomaathan, että liitto ei tällä hetkellä pysty palkkaamaan kokopäiväistä työntekijää. Tehtävä on siten oman toimen ohella hoidettava, josta maksettava vuosipalkkio on muutamia tuhansia euroja. Edellinen päävalmentaja Marco Halonen arvioi leiri- ja kilpailumatkoihin menneen noin 20 viikonloppua ja viikon mittainen arvokilpailumatka vuodessa.

Päävalmentajan paikka on haussa, sillä Marco Halonen halusi luopua tehtävästä saadakseen enemmän aikaa itselleen.

Lisätietoja: toiminnanjohtaja Tatu Iivanainen, tatu.iivanainen@taekwondo.fi, 0400-519531

-------------------------------------------------------------

The deadline has been extended to August 31st 2019. All applications sent by the original deadline will be taken into account.

The Finnish Taekwondo Federation is seeking a new Poomsae Head Coach. The new Head Coach is expected to start in his/her position in the beginning of 2020, but starting already in the autumn of 2019 would be preferable.

The head coach's responsibilities:
- coaching the national team in and out of international competitions
- planning and developing the national team's activities
- developing the national team criteria and proposing the national team to the Poomsae Committee
- preferably also developing the poomsae activity in Finland in co-operation with other actors (e.g. Poomsae Committee and Poomsae Referee Committee).

The head coach will be working in close co-operation with the Head of Team, who will help arranging training camps and travelling to competitions, and the Poomsae Committee.

Please send your application with remuneration expectations via email to the Secretary General and attach a curriculum vitae and a short analysis on how to develop the national team. Please send your application via email (office@taekwondo.fi) to the Secretary General by July 31st 2019.

Please note that the Finnish Taekwondo Federation is currently not able to hire a full-time coach. The Head Coach is expected to fulfill their duties alongside their own job and be compensated a with a few thousand euros annually. The previous Head Coach Marco Halonen estimated camps and competitions to have taken him about 20 weekends plus one week for European or World Championships per year.

The position of the Head Coach is open because Marco Halonen wanted to have more time for himself.

More information: Secretary General Tatu Iivanainen, tatu.iivanainen@taekwondo.fi, +358400519531