Liikesarjojen päävalmentajan hakuilmoitus

13.9.2017

Suomen Taekwondoliitto ry hakee uutta liikesarjojen päävalmentajaa. Päävalmentajan toivotaan aloittavan tehtävässään jo tämän syksyn aikana, mutta viimeistään vuoden 2018 alusta.

Päävalmentajan tehtävät:
- liikesarjamaajoukkueen valmennuksen suunnittelu, kehittäminen ja toteuttaminen
- maajoukkuekriteerien kehittäminen ja maajoukkuevalintojen esittäminen hallitukselle
- maajoukkueen valmentaminen kansainvälisissä kilpailuissa
- sekä mielellään liikesarjatoiminnan kehittäminen kansallisella tasolla yhteistyössä muiden toimijoiden (mm. tuomareiden) kanssa

Lisäksi päävalmentajan työpariksi haetaan joukkueenjohtajaa, jonka tehtävänä on auttaa matka-, leiri- yms. järjestelyissä.

Hakemukset palkkiotoiveineen pyydetään lähettämään pääsihteerille sähköpostitse 1.10.2017 mennessä. Hakemuksen liitteenä tulee olla ansioluettelo sekä lyhyt arvio siitä, miten liikesarjojen maajoukkuetta tulisi kehittää.

Huomaathan, että liitto ei tällä hetkellä pysty palkkaamaan kokopäiväistä työntekijää.

Lisätietoja: pääsihteeri Tatu Iivanainen, tatu.iivanainen@taekwondo.fi, 0400-519531

-------------------------------------------------------------

The Finnish Taekwondo Federation is seeking a new Poomsae Head Coach. The new head coach is expected to start in his/her position in the beginning of 2018, but starting already in the autumn of 2017 would be preferable.

The head coach's responsibilites:
- coaching the national team in and out of international competitions
- planning and developing the national team's activities
- developing the national team criteria and proposing the national team to the executive board
- preferably also developing the poomsae activity in Finland in co-operation with other actors (e.g. referees).

The head coach will be assisted by a head of team, who will help arranging training camps and travelling to competitions.

Please send your application with remuneration expectations via email to the Secretary General and attach a curriculum vitae and a short analysis on how to develop the national team. Please send your application latest on the 1st of October 2017.

Please note that the Finnish Taekwondo Federation is currently not able to hire a full-time coach.

More information: Secretary General Tatu Iivanainen, tatu.iivanainen@taekwondo.fi, +358400519531