Liikesarjojen Ranskan avoimet 14.-15.1.2017.

21.11.2016

Ranskan Lillessä pidetään liikesarjojen Ranskan avoimet 14.-15.1.2017. Kilpailut ovat kaksipäiväiset, joista sunnuntaina (15.1.) käydään kaikki kadetti- ja juniorisarjat ja lauantaina (14.1.) muut sarjat. Lennot ja majoitukset hoidetaan halukkaille keskitetysti liiton kautta. Menolento perjantaina (tavoitteena iltapäivä) ja paluu sunnuntaina. Huom! Mikäli kilpailet sunnuntaina, paluulento pitää ottaa maanantaille ja lennot on hoidettava omatoimisesti. Menolento on joko Pariisiin tai Brysseliin, josta siirtyminen Lilleen tapahtuu junalla. Lentojen hinta jäänee alle 300 euroon.

Ilmoittautumiset maajoukkueen joukkueenjohtaja Ville Lehtiselle (skavi.lehtinen@gmail.com) sunnuntaihin 4.12.2016 mennessä. Ilmoita samalla, haluatko lento- ja hotellivaraukset liiton kautta.

Nämä ovat ensimmäiset valintakilpailut vuoden 2017 maajoukkueeseen hakeville. Tavoitteena on, että valintakilpailuita on kevään aikana yhteensä kolme kappaletta, joista kaksi parasta lasketaan. Muut valintakilpailut julkaistaan kun kilpailuiden päivämäärät varmistuvat.

Linkki kilpailukutsuun: #temporarylink

Lisätietoja: Ville Lehtinen (skavi.lehtinen@gmail.com), puh. 0405012469