Liikuntamaa apuvälinen, koti ja hyvinvointimessujen yhteydessä 5-7.11

26.10.2009

Apua kaivataan! Taekwondoliitto tarvitsee vielä muutamaa innostunutta ohjaaja mukaan messuille. Etenkin lauantaille on tarvetta!

Suomen Taekwondoliitto on mukana Apuvälinemessujen yhteydessä olevassa Liikuntamaassa 5-7.11 Tampereen messu- ja urheilukeskuksessa.Tarvitsen messuille muutaman ohjaajan, jos pääset edes yhtenä päivänä, olisin kiitollinen avusta!

Toimintasuunnitelmaa:

Olemme samalla matolla Judon kanssa. Alkuperäinen suunnitelma on että esittelemme omaa lajiamme vuorotunnein. Messuille on tulossa runsaasti väkeä, joten nyt on loistava mahdollisuus tuoda lajia esille. Ohjaajat pitävät lyhyitä laji”demoja”, joihin messulaiset pääsevät osallistumaan. Otan mukaan sanomalehtiä, joita voi käyttää ”murskauksessa.” Tänne on tulossa esimerkiksi Tampereelta paljon koululuokkia . Loistava tilaisuus markkinoida lajia.