Liiton otteluleiri 8.2.2020 Helsinki

16.1.2020

Taekwondoliitto järjestää ottelun osalta vuonna 2020 kahdenlaisia kotimaisia leirityksiä. Liiton otteluleirit ovat avoimia kaikille riittävän taitotason omaaville harrastajille, jotka haluavat kehittää omaa otteluosaamistaan. Maajoukkueleirit ovat ikäryhmittäin järjestettäviä kutsuleirejä, joiden osallistumisoikeus selviää kunkin tapahtuman kutsusta. Kotimaisten leirien lisäksi järjestetään kansainvälisiä tapahtumia, kuten New Year Camp, Easter Camp ja Taekwondo Festival.

Ensimmäinen liiton otteluleiri järjestetään lauantaina 8.2.2020 TU11-seuran salilla Konalassa, Helsingissä. Leiri on avoin ja ohjeellinen alaikäraja on noin 10 vuotta. Leirin yhteydessä pidetään tiedotustilaisuus, jossa käydään läpi maajoukkueryhmien toimintasuunnitelmaa vuodelle 2020 sekä esitellään eri ikäryhmien uudet maajoukkuevalmentajat.

Leirin hinta on 35 euroa kaikille.

Alustava aikataulu:
10.15-11.30 Cadet / Kids (Erik & Elina)
11.30-13.00 Junior (Simo & Sampo) / Senior (Jarkko & Roosa)
lounastauko
14.00-15.00 Tiedotustilaisuus
15.00-17.00 Kaikki ikäluokat yhdessä

Ilmoittautuminen Suomisportin kautta 7.2.2020 klo 12.00 mennessä: https://www.suomisport.fi/events/7f1c7328-3f45-45ef-869b-dcb6c94eee3f