Liiton syyskokous sunnuntaina 27.11.2016

13.10.2016

Suomen Taekwondoliitto ry:n sääntömääräinen syyskokous järjestetään sunnuntaina 27.11.2016 klo 12.00 alkaen Turussa. Paikkana on Valion auditorio (Rieskalähteentie 70, 20300 Turku).

Ehdokasasettelu puheenjohtajaksi ja hallituksen jäseniksi tulee tehdä 30.10.2016 klo 12.00 mennessä sähköpostitse office@taekwondo.fi tai 28.10. (kirje perillä) mennessä kirjeitse Suomen Taekwondoliiton toimistolle.

Liiton säännöissä sanotaan ehdokasasettelusta seuraavaa: "Hallituksen jäseneksi voidaan valita vain luonnollinen henkilö, jonka vähintään kaksi (2) liiton jäsentä on asettanut ehdolle ilmoittamalla ehdolle asetetun henkilön nimen kirjallisesti liiton hallitukselle vähintään neljä (4) ja enintään kaksitoista (12) viikkoa ennen hallituksen valitsevaa liiton kokousta. Hallitukselle tehtävään ilmoitukseen on liitettävä ehdolle asetetun henkilön kirjallinen suostumus tehtävään sekä ansioluettelo. Yksi jäsen voi asettaa ehdolle enintään kaksi (2) henkilöä."