Liitto vaihtaa talouspalveluiden tuottajaa 1.8.2015 alkaen

30.7.2015

Taekwondoliitto vaihtaa taloushallintopalveluiden tuottajaa 1.8.2015 alkaen. Uusi taloushallintopalveluiden tuottajamme on Rantalainen ja uutena taloushallinnon ohjelmistona on Netvisor. Muutoksesta johtuen liiton laskutusosoitteet muuttuvat ja laskujen maksamisessa saattaa olla pieniä viiveitä muutoksen jälkeisellä viikolla. Pahoittelemme muutoksesta mahdollisesti johtuvia häiriöitä.

Taekwondoliiton uudet laskutusosoitteet ovat 1.8.2015 alkaen löydät täältä. Ensisijaisesti toivomme laskut verkkolaskuina.

Matkalaskujen lähettämisessä tulee myös pieniä muutoksia.
Päivitetyt matkalaskulomakkeet (.doc ja .docx) löytyvät Taekwondoliiton nettisivujen materiaalisalkusta. Matkalaskut tulee lähettää pdf-muodossa ja vain yksi tiedosto/lasku (kaikki samaan laskuun liittyvät tositteet tulee olla laskun kanssa samassa tiedostossa). Uusi osoite, johon matkalaskun voi lähettää on 19259G@scan.netvisor.fi.

Kysymyksiin taloushallinnon palveluista vastaa nuorisovastaava Tiiu Tuomi, tiiu.tuomi@taekwondo.fi tai +358 400602756.