Lisenssitavoite lähestyy puoliväliä

2.11.2009

Nyt loputkin seurat mukaan!

Suomen Taekwondoliitto on asettanut 30 vuotisen taipaleen kunniaksi tavoitteen, että taekwondoa harrastaa 2000 lisensoitua harrastajaa kaudella 2009-2010. Ensimmäisen kahden kuukauden jälkeen ollaan jo melkein tavoitteen puolivälissä. Suurimmat lisenssiseurat syys-lokakuun tilaston perusteella ovat Budokwai/Taekwondo Team Turku (82 lisenssiä), Loviisan Taekwondo Hwang (73), Lohjan Taekwondoseura (60), Helsingin Taekwondoseura (48), Porvoon Taekwondo (41) ja Mansen Taekwondo (41).¨

2000 lisenssin tavoite on täysin realistinen kunhan kaikki seurat ottavat lisenssitalkoot asiakseen. Tällä hetkellä liiton jäsenseuroista kymmenkunta on vielä ilman ensimmäistäkään lisenssiä ja lähes puolessa seuroista on alle 10 lisensoitua harrastajaa. Taekwondoliitto lähettää seuroihin lisenssimyyntiä edistämään mainosmateriaalia näinä päivinä. Arvoisat jäsenseurat - käyttäkää materiaalia, tilatkaa tarvittaessa lisää ja osallistukaa näin yhteisen tavoitteen toteuttamiseen!