Ministeriön ja Olympiakomitean urheilija-apurahat vuodelle 2015 - Haku

26.9.2014

Opetus- ja kulttuuriministeriö jakaa vuosittain urheilijoille tarkoitettuja verottomia valmennus- ja harjoitteluapurahoja. Lisäksi Suomen Olympiakomitean myöntää vuosittain urheilijatukia valmentautumisen kuluihin.

Opetus- ja kulttuuriministeriön apurahat:

- 5 000€

- 10 000€

- 20 000€

Tukien myöntämiskriteerit löydät liitteenä olevasta ohjeesta.

Olympiakomitean urheilijatuet:

- yksilötuki, ei määritelty

- lajitukiurheilijan tuki, ei määritelty

Hakiessasi Opetus- kulttuuriministeriön urheilija-apurahaa:

Opetus- ja kulttuuriministeriön hakemuslomake on toimitettava sähköisesti Päävalmentaja Kim Sinisalolle (kim.sinisalo@gmail.com) SEKÄ Nuorten Olympiavalmentaja Jarkko Mäkiselle (jarkkomail@gmail.com) perjantaihin 3.10.2014 mennessä. Myöhässä tulleita hakemuksia ei oteta vastaan.

Hakiessasi Olympiakomitean urheilijatukea:

Olympiakomitean hakemuslomake on toimitettava sähköisesti Päävalmentaja Kim Sinisalolle (kim.sinisalo@gmail.com) SEKÄ Nuorten Olympiavalmentaja Jarkko Mäkiselle (jarkkomail@gmail.com) perjantaihin 3.10.2014 mennessä. Myöhässä tulleita hakemuksia ei oteta vastaan.

Päävalmentaja ja Nuorten Olympiavalmentaja käyvät hakemukset läpi ja tekevät esityksensä vuoden 2015 urheilija-apurahojen ja urheilijatukien saajista Suomen Taekwondoliiton hallitukselle. Opetus- ja kulttuuriministeriön ja Olympiakomitean tukia haetaan liiton toimesta hallituksen vahvistamille urheilijoille.

Sama urheilija voi hakea kumpaakin tukea.

Liitteet:

- Ohje - Opetus- ja kulttuuriministeriön urheilija-apurahat