Mitaleita liikesarjojen Hollannin avoimista

12.6.2016

U30 male mitalistit

Suomesta osallistui pieni kolmen hengen joukkue liikesarjojen Hollannin avoimiin. Christian Kamphuis tyhjensi pajazzon kolmella mitalillaan! Christianin saavutukset olivat kultamitali yli 18 vuotiaiden Freestyle-sarjasta (Freestyle male +18), hopeamitali alle 30v miesten yksilösarjasta (U30 Male) ja pronssimitali Essi Labartin kanssa alle 30 vuotiaiden parisarjasta (U30 Pair).

Mitalien lisäksi Jeppe Aukio eteni finaaliin alle 40 vuotiaiden miesten sarjassa (U40 Male), mutta tie päättyi ensimmäisellä kierroksella ranskan Julien Le:tä vastaan. Parisarjan mitalisti Essi kilpaili myös alle 30 vuotaiden naisten sarjassa (U30 Female) jääden niukasti finaalin ulkopuolelle (9. sija).

Sittardissa 11.6. järjestetyt Hollannin avoimet oli yksi Euroopan Taekwondoliiton (ETU) A-class kilpailuista, sekä yksi kolmesta Suomen MM-joukkueen valintakilpailuista. Suomen joukkuetta kilpailuissa valmensi liikesarjamaajoukkueen päävalmentaja Heikki Liukkonen.

Suomen taekwondoliitto onnittelee joukkuetta menestyksestä!

Suomen liikesarjakilpailijat
Mitalistit ja valmentaja