Muutoksia Taekwondoliiton laskutuksessa

1.5.2010

Suomen Taekwondoliiton laskutus ulkoistetaan kokonaisuudessaan SLU:n hoidettavaksi. Muutoksen johdosta jatkossa jokaiseen yksittäiseen laskuun lisätään laskutusmaksu 4 euroa. Taekwondoliiton myyntilaskutusta hoitaa 1.5.2010 alkaen SLU:n talouspalveluissa Kristiina Moilanen (09 3481 2512, kristiina.moilanen@slu.fi).

1.5.2010 alkaen tehtyjä laskuja koskevat tiedustelut tulee osoittaa suoraan Kristiina Moilaselle. Huhtikuussa tai aikaisemmin laskutettuihin laskuihin liittyvät huomautukset tulee esittää liiton toimistolle (laskutus@taekwondo.fi) viipymättä niiden korjaamiseksi.

MATKALASKUT

Matkalaskut tehdään liiton matkalaskulomakkeelle. Lomake lähetetään sähköpostin liitteenä asianomaisen valiokunnan/jaoksen tarkastajalle, joita ovat seuraavat henkilöt:

Liikesarjajaos: Heikki Liukkonen, varalla Ilja Patrikainen
Ottelujaos: Sampo Pajulampi, varalla Jarkko Mäkinen
Ottelutuomarijaos: Janne Airo, varalla Laura Nipuli
Juoniorivaliokunta: Sauli Glad, varalla Jarkko Mäkinen
Harrastusvaliokunta: Jarkko mäkinen

Jos matkalaskuun liittyy kuitteja ja ne ovat sähköisessä muodossa (esim. lentolippu), liitetään ne mukaan sähköpostiin. Kuitin voi myös itse skannata ja liittää mukaan sähköpostiin. Jos kuitit ovat paperilla, lähetetään ne matkalaskun kopion kanssa osoitteeseen:

SLU-taloushallinto
Taekwondo-laskut