Odotettu valmentajavierailu toteutuu

11.2.2009

Korealainen Dong-Eon Lee Suomeen

Suomen Taekwondoliitto on jo pitkään suunnitellut korealaisen kilpavalmentajan tuomista Suomeen, jotta kotimaiset valmentajat ja urheilijat saisivat viimeisintä valmennustietoutta lajin kotimaasta. 24 vuotta täyttävä Dong-Eon LEE on juuri valmistumassa ammattivalmentajaksi korealaisesta yliopistosta, joten hänellä on taatusti tuoretta tietoa ja myös kiinnostusta jakaa osaamistaan.

LEE saapuu helmikuun lopussa ja asuu Suomessa kesäkuun puoliväliin asti. Näiden kuukausien aikana hän valmentaa pääasiassa Taekwondoliiton valmennuskeskuksissa Helsingissä ja Turussa. Korealaisen tietotaitoa on mahdollista hyödyntää muuallakin, sillä hän toimii ohjaajana liiton leireillä eri puolella Suomea ja lisäksi kiinnostuneet seurat voivat tilata hänet omaan seuraansa viikoksi. Kiinnostuneiden kannattaa ottaa yhteyttä Jarkko Mäkiseen, Sampo Pajulampeen tai Kim Sinisaloon.

Kiinnostuitko seuravierailusta - klikkaa TÄSTÄ!